Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 31.12.2020. 07:20
Izvođenje radova na adaptaciji Apoteke Ilidža
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
806-1-3-39-3-22/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA USTANOVA APOTEKE SARAJEVO
IDB/JIB 4200280090003
Kontakt osoba/Služba za kontakt Haris Hot
Adresa Kranjčevićeva 29
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 722-665
Faks (033) 722-667
Elektronska pošta pravna@apoteke-sarajevo.ba
Internet adresa www.apoteke-sarajevo.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Završni građevinski radovi, Ostali radovi za dovršetak gradnje
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
NABAVKU RADOVA NA ADAPTACIJI APOTEKE ILIDŽA
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet ovog postupka je nabavka radova na adaptaciji organizacione jedinice ugovornog organa i to Apoteke „‚Ilidža“, na
adresi Emira Bogunića Čarlija 15, Sarajevo, na osnovu potreba ugovornog organa, predviđenih u budžetu/finansijskom planu
za 2020. godinu.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
Dodatni predmet(i) | 45262700-8 | Adaptacija zgrada |
45253500-0 | Građevinski radovi na farmaceutskom pogonu |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
17.1.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 20.01.2021. 09:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Javna ustanova „Apoteke Sarajevo“, Kranjčevićeva 29, 71000 Sarajevo
Datum i vrijeme 20.01.2021. 10:00
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Haris Hot
Adresa Kranjčevićeva 29
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 722-665
Faks (033) 722-667
Elektronska pošta haris.hot@apoteke-sarajevo.ba
Internet adresa www.apoteke-sarajevo.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1 - GRAÐEVINSKO-ZANATSKI RADOVI I OPREMA
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45262700-8 | Adaptacija zgrada |
III Ukupna količina ili obim ugovora
1
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
60000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
6 mjeseci
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok izvođenja radova 10,00 %
2 Cijena 80,00 %
3 Garancija 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Emira Bogunića Čarlija 15, Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 17.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 20.01.2021. 09:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 20.01.2021. 10:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2 - OPREMA-NAMJEŠTAJ
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45262700-8 | Adaptacija zgrada |
III Ukupna količina ili obim ugovora
1
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
40000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
6 mjeseci
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok izvođenja radova 10,00 %
2 Cijena 80,00 %
3 Garancija 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Emira Bogunića Čarlija 15, Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 17.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 20.01.2021. 09:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 20.01.2021. 10:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
D.o.o. BSP Brčko - ul. Nikolaja Velimirovića br.6 76100 Brčko
-
TOP SPORT d.o.o. Bijeljina - Hajduk Veljka br. 13 76300 Bijeljina
-
EUROGAST-INTERNATIONAL d.o.o. Čitluk - Potpolje 2 88260 Čitluk
-
Koncept adc d.o.o. Banja Luka - Jovana Dučića br 74 c 78000 Banja Luka
-
ADRIALINE d.o.o. Banja Luka - Ulica Ilije Garašanina bb 78000 Banja Luka
-
REMA-TRADE d.o.o. Laktaši - Vidovdanska ulica broj 2 78252 Laktaši
-
GREEN PROJEKT D.O.O. SARAJEVO - ul. Put Famosa br. 38 71210 Ilidža
-
05.05.2021
(obavještenje o povlačenju obavještenja) Građevinsko-zanatski radovi i oprema
-
05.05.2021
-
05.05.2021
-
05.05.2021
-
18.02.2021
-
10.02.2021